D.R AHMED EMARA

WELCOM اهلا بيكم فى منتدى الدكتور احمد عمارة استشارى الصحة النفسية ان كنت مسجل لدينا فبرجاء تسجيل الدخول وان كنت زائر وعجبك المنتدى فيشرفنا تواجدك معنا بالتسجيل لدينا فاهلا بالجميع

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

D.R AHMED EMARA

WELCOM اهلا بيكم فى منتدى الدكتور احمد عمارة استشارى الصحة النفسية ان كنت مسجل لدينا فبرجاء تسجيل الدخول وان كنت زائر وعجبك المنتدى فيشرفنا تواجدك معنا بالتسجيل لدينا فاهلا بالجميع

D.R AHMED EMARA

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
D.R AHMED EMARA

منتدى عشاق الدكتور احمد عمارة استشارى الصحة النفسية

سحابة الكلمات الدلالية

المواضيع الأخيرة

» كورس جديد سيكولوجية الحب والسعادة الزوجية
هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول Emptyالسبت مايو 30, 2015 10:42 am من طرف soso44

» فوائد صحية
هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول Emptyالإثنين سبتمبر 22, 2014 2:03 pm من طرف د.حصة الشمري

» فوائد صحية
هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول Emptyالإثنين سبتمبر 22, 2014 2:03 pm من طرف د.حصة الشمري

» فوائد صحية
هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول Emptyالإثنين سبتمبر 22, 2014 2:02 pm من طرف د.حصة الشمري

» التعامل النفسى السليم مع الذنوب والمعاصى
هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول Emptyالأحد سبتمبر 07, 2014 9:59 am من طرف Tata

» عايزه حل لمشكلتى !!!!
هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول Emptyالخميس أغسطس 28, 2014 10:11 pm من طرف noor

» دعاء المظلووووووم
هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول Emptyالإثنين يوليو 14, 2014 11:41 am من طرف siraj

» هااااااااااااااااااااااااام جدا
هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول Emptyالسبت يوليو 12, 2014 9:24 pm من طرف ahmed saleh

» برنامج سميها باسميها رمضان 2014
هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول Emptyالسبت يوليو 12, 2014 9:22 pm من طرف Admin

التبادل الاعلاني

انشاء منتدى مجاني

4 مشترك

هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول

Amr mohamed
    Amr mohamed
    عضو فعاااال
    عضو فعاااال

هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول Jb12915568671
    هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول Dol9rk10
    هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول 0110
    الميزان عدد المساهمات : 112
    الشهرة فى المنتدى : 47

هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول Empty هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول

مُساهمة من طرف Amr mohamed الإثنين سبتمبر 05, 2011 1:56 pm

مشاكل لوقبلتك هتعمل اية فيها
    1- لو انت ماشى فى الشارع وواحد شتمك تعمل اية

2- مشاى بالعربية واحد زنق عليك وبرغم ان هو الى مذنق الا انوا بيفتح باب العربية وطالع يتخانق

3-لو انت قاعد فى البيت ولاقيت الى بيخبط عليك ويقولك البقاء لله عمك مات ومثلا كان هو عزيز عليك

4- تبقى بتتفرج على فيلم انت بتحبوا ويجى اخوك الصغير بيصرخ ويعيط عشان الكرتون
    وطبعا من عياطة الى فرج علينا الناس بتطر انك تغير القناة لا يلم عليك المنطقة

5- لو ماشى فى الطريق ومش لاقى حد تسقلوا على عنوان بيت صاحبك وانت ياعينى ماتعرفش المنطقة وكل اما تسال حد يقولك
    انا مش من المنطقة وتلاقية داخل العمارة الى جمبك

تقدر تقولى سيادتك هتعمل اية
    seef elden
    seef elden
    المشرف العام
    المشرف العام

هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول 29oc4d10

هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول Tj30mk10
    العذراء عدد المساهمات : 152
    الشهرة فى المنتدى : 74

هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول Empty رد: هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول

مُساهمة من طرف seef elden الثلاثاء سبتمبر 13, 2011 10:24 am

ولا حاجة خالص
    لو انا ماشى فى الشارع واتشتمت هبص على اى حد جمبى على اعتبار ان هو الى بيتشتم مش انا
    لو ماشى بالعربية واحد زنق عليا اعتقد انى هزنق علية واجرى قبل مااضرب
    لو عارف ان الشخص الى عالباب صاحب الاخبار السيئة مااعتقدش انى هفتح اصلا
    لو اخويا الصغير عايز الكرتون والحمد لله انا ماعنديش اصغر
    طبعا هجبلوا كارتون عالكومبيوتر وافهموا ان لو حتة عاجبتوا يقدر يرجعها على اعتبار ان التليفزيون ماينفعش يحصل فية كدة
    وطبعا اكيد هخالى حد يوصلنى او صاحبى اللى انا رايحلوا اخلية ينزل ياخودنى مش بدل مااتوه ولا حد يبقى عامل معاة مشاكل يضربنى
    اية رايك ياعمور الاجابات كدة كويسة ولا
    دينا يوسف
    دينا يوسف
    عضو مبتدا
    عضو مبتدا

الشهرة فى المنتدى : 1

هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول Empty رد: هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول

مُساهمة من طرف دينا يوسف السبت يوليو 21, 2012 3:49 pm

لو ماشية فى الشارع وحد شتمنى هروح له تبعا اشوفه ليه بيشتم مش يمكن يكون يقصد حد تانى لكن بقى لو يقصصدنى ده هيشوف ايام سودا
    لو بقى حد زنق بالعربية ازنق انا كمان ولو فتح الباب افتح له انا كمان الباب ايه يعنى مش عندى باب يتفتح
    لو بقى بتفرج على فيلم واخويا عايز كرتون هجيب له الكرتون وابقى احمل انا الفيلم من ع النت نظرا لانى بحب اخويا جدااااااااااااااا ومستعدة اديله عينى
    لو حد خبط عليا وقال لى البقاء له فى عمك ممكن يغم عليا فيها
    لو مش ععارفة اوصل لصاحبى هرن له ع الموب وينزل هو ياخدنى
    بس هو ده كل اللى هقدر اعمله
    marwa abdel-maqsoud
    marwa abdel-maqsoud
    عضو ناوى يسبنا وربنا يسطر
    عضو ناوى يسبنا وربنا يسطر

الشهرة فى المنتدى : -2

مُساهمة من طرف marwa abdel-maqsoud الأربعاء يوليو 25, 2012 3:46 pm

مش حرد عليه وكانه بيشتم حد اخر هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول 115684958 هتعمل اية .................؟ لو وقعت فى موقف من دول 3989343287
    لا يوجد عندى سيارة بس لونزل وجه يكلمنى اقوله ا(اتت بتكلمنى انا او اجرى واسيبه و امشى
    يغمى عليا لو كان لى عم
    اجيبه له على الكومبيوتر لو لم يعجبه اجبله الكرتون على التلفزيون وانا احمله من على النت
    اتصل بصديقى ولو معرفش يوصلى هروح

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مايو 07, 2024 1:18 pm